Lava, roca, cenusa

Si a venit ceasul inevitabil al impachetarii. L-am amanat cat am putut … am tras irational de el, pana m-a lovit in forta – urgent, la facut bagaje!

In Cate Cutii inCap? E vremea Calculelor si Compartimentarilor, se pare. Universul 5C pune stapanire pe mine, la fel ca si frisoanele schimbarii.

Stare de fapt: toate aruncate in mijlocul camerei. Incerc sa le sistematizez, dar constat ca asta este cea mai elocventa sistematizare de care sunt in stare – toate aruncate in mijlocul camerei. Si eu, intinsa peste ele, topita sub arsita propriilor amintiri.

De ce mi-ar fi atat de greu sa parasesc acest loc? Sunt doar 2½  la mijloc, doar o garsoniera. Inaintea lor – alti 2 ani in acest oras, o chirie si o despartire, precedati de inca 3 ani aici, o camera de camin si o despartire. In total – 7 ½ ani si 3 despartiri. Nu mi-as dori sa trec printr-a 4-a … Vorba “niciodata nu spune niciodata” nu o stiu, n-am auzit-o!

Ca un melc, cu casa in spate, din nou la drum.
Doar ca, spre deosebire de el, ale mele toate nu incap pe un spate.
Oricat de puternic, l-ar speti, fara doar si poate.

6987243-volcanic-eruption

Am incercat sa ma despart de multe lucruri, la plecare.  Descrierea procestului – lacrimi puerile varsate peste pantaloni in care nu mai incap/niciodata nu am incaput, tricouri demodate, pulovere uzate, papuci care ma rod, carti citite si recitite, esarfe gaurite, farfurii roase, cani gaunoase. Rezultat – toate cele sus-mentionate sunt cu mine!

Acum ne sufocam in aceeasi camera. Sunteti multumite? ¼ din spatiul pentru bagaje al unui autocar v-a fost dedicat. 3 masini v-au dus la gara. 2 v-au adus. Ati coborat in 6 lifturi. Ati fost urcate in 8. In total, 12 persoane implicate in procesul de tabarcire. Inchei discutia cu voi:  nu are rost, oricum nu ati intelege.

O reiau pe cea cu mine, desi … se pare, tot rost nu are … Asa ca, ma intreb doar cat de bine ma mai vad de sub lava propriilor amintiri si cat de departe sunt de cealalta stare de agregare.

Leave a Reply

